איתור וסיכול גניבת רכב ואופנועים ניתן גם לכנס לדף המבצעי בפייסבוק , קישור ישיר בצד הדף למעלה

בדף זה נפרסם סיכולי גניבה והשבות כלי רכב משטחי ישראל והרשות הפלסטינית

ניתן לכנס לדף המבצעי שלנו בפייסבוק בכדי לראות סיכולים נוספים ,קישור ישיר בצד הדף מעלה

חברתנו סיכלה והשיבה כלי רכב שונים בשווי כולל של עשרות מיליוני ש”ח , כלי רכב , אופנועים , כלי שטח , כלי צמה , ציוד מכני הנדסי שאינו מחובר לכלי , טרקטורים , גנרטורים  ועוד

על קצה המזלג ……….

אירוע גניבה 01/01/2023 לפנות בוקר – רכב מסוג יונדאי איוניק נגנב מאזור אשקלון , הרכב הותנע ” בצורה חוקית ” ללא פריצה אלימה ויצא בנסיעה מהמיקום .לאחר דיווח למוקד המבצעי בוצע איכון והרכב נצפה בתוך רהט ,קב”ט החברה משטרה וקצין מודיעין יצאו למיקום תוך כדי הכוונה של המוקד ברקע ,הרכב נתפס תוך זמן קצר ברהט . כיום גניבת כלי הרכב עלתה שלב לרמת הייטק ממש , הגנב נהיה מאד מתוככם .כנופיות גנבי הרכב היותר מתקדמות מ” גנבי המדרכה ” מגיעים עם ציוד מחשוב מאד יקר שמסוגל להתגבר על מערכות מקוריות יצרן לפתוח את הרכב ולשחרר אותו להתנעה ללא צורך בשלט או מפתח מקורי וכל זה תוך דקה או דקות בודדות וללא שום תקיפה אלימה של הרכב כמו בעבר .

 

 



סיכול גניבה באמצעות מערכת iNet Moto – בזכות התראת אמת ותגובת מוקד מהירה, נתפס הכלי של הלקוח , אירוע בפתח תקווה . בקצרה בסביבות 01:00 לפנות בוקר התקבלה התראה ממערכת iNet Moto במוקד המבצעי . אחראי משמרת יצר קשר מידי עם הלקוח שאימת שמדובר באירוע גניבה . נוהל אירוע נפתח, צוות ומשטרה הכוונו על ידי המוקדן שאיכן את המערכת און ליין , הגנבים חצו את פתח תקווה אל תוך העיר לצידה השני ובמהלך האירוע נכנסו עם הכלי אל תוך בניין מגורים ונטשו אותו בגינה ,הכלי נתפס והוחזר לבעליו באותו הלילה .

 



סיכול גניבה והשבת רכב משטחי הרשות הפלסטינית – דאהרייה ! הפעם איסוזו דימקס 2019 של לקוח ללא ביטוח מקיף ! לקוח החנה את הרכב באזור היער של פארק בריטניה והמשיך לעבודה עם רכב נוסף. הגנבים שברו חלון בכדי לשחרר הילוך ובלם יד, הרכב הועמס על גרר מאזור היער (בסמוך לבית גוברין ) ישרות אל שטחי הרשות הפלסטינית. נוהל גניבה הופעל במוקד המבצעי , בוצע איכון ותיאום מול החטיבה והחמ”ל בצבא , קצינת המבצעים אישרה כניסה בליווי כוח צבאי בכדי להוציא את הרכב . בהמשך לפעילות הצבאית ומאחר שהרכב החל שוב בנסיעה ונכנס עמוק אל תוך שטח הרשות הפלסטינית, אל לב דאהרייה . בוצע תיאום של צוות מודיעין לשילוב מנגנוני הביטחון המשטרה הפלסטינית. מוקד iNet איכן את הרכב והעביר את המידע לכוחות בשטח אשר אימת שהרכב הוסתר בתוך האנגר סגור ולצורך כניסה למיקום נדרש צו מיוחד . לאחר שעה בשטח התקבל אישור כניסה להאנגר שבו הוסתר הרכב . הצוות נכנס אל המיקום והרכב נתפס כאשר הוא בתהליך פירוק של כל חלקי הפלסטיקה הפנימית (בכדי לנסות לאתר את יחידת האיתור)

 



מרדף און ליין אחרי רכב מסחרי גנוב בשטחי הדרום – הרכב נתפס תוך כדי סגירה והידוק הטבעת על מסלול הגניבה .שיתוף פעולה בין iNet , משטרת ישראל ומשלט דרום ,עבודה מדהימה של כל הכוחות לסגירה על הרכב באזור השטח הסמוך לעיירות מכחול נחל דרגות .אין דבר יותר מספק מלהחזיר ללקוח את הרכב , במיוחד שמדובר ברכב ללא ביטוח מקיף !תודה לכל המעורבים ולכל צוות משל’ט מחוז דרום ובאר שבע על שיתוף הפעולה הצמוד עם צוות מוקד iNet פעם אחר פעם .



השבת רכב גנוב משטחי הרשות הפלסטינית – מאזדה 3 ללא ביטוח מקיף. אירוע מורכב של רכב שנגנב לשטחי הרשות לרמאללה והתגלגל מספר שבועות. הסיכול התאפשר בזכות אמצעי בלעדי של איינט. נוכל לעדכן על קצה המזלג שבוצעו מספר ניסיונות משולבים להשבת הרכב הגנוב גם באמצעות הצבא ,מג”ב ומרדף עם המשטרה על ציר 60 ואפילו עם צוות טקטי שהגיע עד ליעד. לאחר שכל אלו כשלו כי הגנב נוסע על הצירים במהירות של מעל 160 קמ”ש ואף ברח מהצבא בשטח ורוב הזמן הרכב בתנועה בתוך שטחי הרשות ובכפרים היה צורך לשנות טקטיקה. במשך שבוע ברמה היומית בוצע מעקב ואיסוף מודיעין על מסלול הנסיעה והשגרות של הרכב בשטחים ובהתאם בוצע הערכות ומארב על צירי התנועה של הרכב .אתמול בלילה צוות ביצע מארב וברגע האמת בוצע חסימה וניגוח של הרכב כאשר עבר בין הכפרים בשטחי הרשות. הרכב נעצר ונתפס . תשאירו מקום לדמיון מה קורה בזמן אמת באירוע שכזה פשוט מטורף אירוע מלא אדרנלין הצוות בשטח היה בניהולו של – ” ג ” חוד החנית באירוע ובמארב בשטח עם צוות של 4 נינג’ות שקפצו על הרכב + עזרה מחיילים שהיו על אחראים על סגירת מעבר.



עקיצה ב 60 שניות .זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים ב “קומבינת העקיצה עם שיק בנקאי מזויף”. לא מעט לקוחות דיווחו שקיבלו שיק בנקאי מזויף בעסקת מכירת הכלי בניסיון עקיצה. גילוי נאות ,גם אותנו ניסו לעקוץ באותה השיטה כאשר פרסמנו אופנוע למכירה .בדרך כלל מדובר ” בעקיצות זריזות ” של קטנועים/אופנועים , אבל הפעם זה מתוחכם ,מדובר בעקיצה של טרקטור, כלי גדול שדורש לוגיסטיקה ,תיאום ושילוב גרר בכדי לשנע את הכלי לשטחים , אתר אינטרנט מזויף ו”קופים ” שעונים לטלפונים לצורך העקיצה .איך זה עובד ? הלקוח (המוכר) מקבל שיק בנקאי מחברת קש , שבבדיקתו מול אתר החברה הכל נראה לגיטימי כולל אנשי הקשר והכתובות והטלפונים של בעלי החברה. הרוכש ( הגנב ) זמין לכל שאלה עד ש…..!. את השיק המזויף תקבלו ביום ובשעה שהבנק סגור ואין באמת איך לבדוק את אמינותו, אין אפשרות ליצור קשר עם הבנק בשעות או בימי העסקה .המכירה נראית מעולה עבורכם כי הרוכש ( הגנב / העוקץ ) בדיוק מחפש כלי כזה ומוכן לשלם עליו מחיר מלא ובתנאי שבא עכשיו לסגור את העסקה במחיר המחירון ולפעמים גם מוכן לשלם אקסטרה על תוספות כאלו או אחרות רק בכדי לפתות את המוכר לסגור הכל ועכשיו. תהליך האירוע :בקצרה הלקוח עדכן אותנו שהטרקטור יצא למכירה ולאחר 4 ימים מיום המכירה עדכן אותנו שהכלי נגנב ומדובר בהונאה ” עקיצה “. למרות שהגנבים ידעו שיש מערכת איתור על הטרקטור, כי הבעלים עדכן אותם …….. הגנבים לא ידע שיש אמצעי ייחודי של איינט בדיוק למקרי קיצון מסוג זה .לא מדובר בגניבה סטנדרטית ,היה לגנבים את כל הזמן שבעולם לפרק את הכלי ולאתר את המערכות ,אבל כמו שאנחנו אומרים –

כִּי בְתַחְבֻּלוֹת תַּעֲשֶׂה לְּךָ מִלְחָמָה וּתְשׁוּעָה בְּרֹב יוֹעֵץ .לאחר שהלקוח דיווח למוקד שהטרקטור נגנב בעקיצה. המוקד ביצע איכון ,הטרקטור אותר בתוך שטחי הרשות הפלסטינית באזור דיר ע’סאנה .שיתוף פעולה של מוקד וצוות איינט מול הצבא ומול מתאם פעילות בשטחים הביאו לתפיסתו של הכלי והשבתו ללקוח תוך פחות מ 48 שעות מרגע הדיווח. תודה ענקית לכל מי שלקח חלק בפעילות , חטיבת בנימין ומתק רמאללה. חשוב לציין כי השבת הטרקטור וסיכול הגניבה התאפשר בזכות אמצעי בלעדי וייחודי של iNet .הלקוח “זכה” ב 100.000 ₪ כי היה ללא ביטוח מקיף .



סיכול גניבה רכב מסוג סקודה אוקטביה 2020

אירוע גניבה ביער בן שמן ,באמצעות גרירה / דחיפה צוות ומשטרה הוזנקו למיקום על ידי המוקד המבצעי של איינט , ניידת סגרה על מיקום, והרכב נתפס כאשר הוא בתהליך פריצה ( הגנבים שברו את הפלסטיקה הפנימית בכדי לנסות למצא את המערכת האיתור ) ניידת נוספת ירדה לכיוון הציר שמוביל לדיר קדיס / ניעלין בחיפוש אחר הגנבים , מסוק משטרתי שככל הנראה היה באזור השתלב בסריקות .



רכב חדש של לקוח ( ללא ביטוח מקיף ! ) מסוג סיטרואן ברלינגו 2018
גנבי הרכב ביצעו פריצה אלימה – פירקו את חלקי פנים הרכב, פלסטיקה וחיפויים נפתחו ונתלשו ממקומם במטרה לפרק את מערכות המיגון ובניסיון למצוא את יחידת האיתור .
ברכב הייתה מותקנת מערכת חדשנית ייחודית ובלעדית מבית iNet .
הגנבים נסעו עם הרכב לשטחים לאזור מחנה הפליטים בלאטה והכניסו את הרכב אל תוך מבנה .
מוקד iNet פתח בנוהל מבצעי והכווין את הכוח אל תוך השטח בשילוב ותיאום מול כוחות הצבא והמשטרה הפלסטינית.
לאחר תיאום הגיע הכוח למבנה בבלאטה,הרכב אותר ונתפס בתוך מתחם שהתברר כמשחטה כאשר הוא בעיצומו של תהליך הפירוק .
לא נוכל לספק פרטים נוספים אודות האירוע ( חסיון לקוח ) תודה לכל המעורבים על התעוזה ומהירות התגובה .
עוד אירוע הסתיים בהצלחה .
מערכת איתור לרכב



נגנב בדחיפה רכב מסוג סקודה אוקטביה שנת 2016 מבית לקוח.
גנבי הרכב (גררו / דחפו ) את הרכב למקום מבודד והחלו לפרוץ את מיגוני הרכב – כספת מחשב ניהול מנוע , קודן ניתוקים …
התראות ממערכת ה iNet והפעלת נוהל גניבה מהמוקד המבצעי של החברה , שליחת כוחות למקום בזמן אמת הביאו לסיכול האירוע ותפיסת הרכב בזמן קצר ביותר !
לצפייה בסרטון

תפיסת רכב בתהליך פריצה אלימה

דיווח – בתאריך 10/11/2018 נגנב בדחיפה רכב מסוג סקודה אוקטביה שנת 2016 מבית לקוח. גנבי הרכב (גררו / דחפו ) את הרכב למקום מבודד והחלו לפרוץ את מיגוני הרכב – כספת מחשב ניהול מנוע , קודן ניתוקים …התראות ממערכת ה iNet והפעלת נוהל גניבה מהמוקד המבצעי של החברה , שליחת כוחות למקום בזמן אמת הביאו לסיכול האירוע ותפיסת הרכב בזמן קצר ביותר !!! לא נוכל לפרסם פרטים נוספים ( חסיון לקוח ) מערכות איתור לרכב ולאופנועים זה iNet אנחנו ערים בכדי שתוכלו לישון בשקט לפרטים – 073-2367744 תנו לייק לדף המבצעי בכדי להיות מעודכנים 🙂

פורסם על ידי ‏‎INet -ng‎‏ ב- יום שני, 12 בנובמבר 2018



בתאריך -13/11/2018 לפנות בוקר התקבלו התראות ממערכת ה iNet מרכב מסוג סקודה שנת 2018 !
אחראי משמרת התקשר ללקוחה לאמת כי מדובר באירוע אמת , הלקוחה התעוררה משנתה ומיד אישרה שהרכב נגנב !
נפתח נוהל אירוע במוקד המבצעי , הרכב נצפה במעקב און ליין בנסיעה בפרדסים שבאזור חדרה / שדה יצחק .
שליחת כוחות אחר הגנבים שניסו לברוח עם הרכב בין שבילי הפרדסים וסגירה על המיקום בשילוב 3 ניידות וצוות משטרה נחוש שפרק רגלי לשטח, הביאו לתפיסת הרכב בזמן קצר ביותר



בשעה 6:50 בבוקר התקבלה הודעה מלקוח על גניבת קטנוע מסוג סאנגיונג ג’וירייד 200 2017 .
** חשוב לציין כי מדובר בלקוח ותיק עם כמה רכבי יוקרה מאובזרים ב iNet , אך בקטנוע זה המערכת הייתה מנותקת משירות / לא פעילה (לקוח ניתק משירות ביוזמתו לפני מס חודשים ) בעקבות כך לא התקבלו התראות במוקד ובאפליקציה .
כהחלטה של החברה ” לעזור ” ללקוח ספציפי זה , שוחזרו נתוני המערכת והופעלו מחדש .
באופן מיידי נפתח נוהל גניבה ,האופנוע נצפה על גבי מסכי המוקד שהוא עומד בפרדס / שטח – בין כפר ברא לקאסם .
צוות iNet בשילוב כוחות משטרתיים הוכוונו למקום האירוע על ידי המוקד המבצעי ברקע ,הקטנוע אותר ונתפס ללא כל נזק .
iNet Moto


רכב מסוג סיטרואן ברלינגו 2017 של לקוח.
גנבי הרכב ביצעו פריצה אלימה – סט התנעה הוחלף , פלסטיקה וחלקי פנים נפתחו ונתלשו ממקומם במטרה לעקוף את אמצעי המיגון ולחפש יחידת איתור !
ברכב הייתה מותקנת מערכת חדשנית ייחודית ובלעדית מבית iNet
הגנבים נסעו עם הרכב לשטחים לאזור היערות של חרבת אל מונטאר והסתירו את הרכב לקירור …
מוקד iNet פתח בנוהל מבצעי והכווין את הכוח און ליין אל תוך השטח באמצעות תיאום טכנולוגי והצלבת מיקומים ,הרכב נמצא מוסתר בין העצים בתוך שביל בין שיחים גבוהים
סיכול גניבה איתור iNet



רכב מסוג מאזדה 3 שנת 2016 מבית לקוח .
גנבי הרכב פרצו את הרכב ואת כספת מחשב ניהול מנוע, שחרור את גיר למצב N , וגנבו את הרכב בגרירה לכפר סילוואן .
ברכב הייתה מותקנת מערכת מיגון ( לא איתור ) ייחודית ובלעדית מבית iNet למניעת גניבה אשר מונעת את האפשרות להתניע את הרכב בצורה בלתי חוקית .
גנבי הרכב ניסו להתניע את הרכב ( פירקו רכיבים מהרכב ) אך ללא הצלחה ונטשו את הרכב במקום מכיוון שלא הצליחו להתגבר על המיגון .
ערנותו של צוות בילוש מרחב ירושלים בפעילות בכפר סילוואן עורר את החשד לגבי הימצאותו של הרכב באזור ולאחר ובירור ואימות כי נגנב הרכב הוחזר לבעלו החוקיים.
עוד אירוע הסתיים בהצלחה .

בליל שישי התראת אמת ממערכת ה- iNet הובילה למניעת גניבה של רכב יוקרה מסוג Audi q7. בשווי של יותר מ 700.000 ש”ח . לא נוכל לפרסם עוד פרטים בשל חסיון לקוח .
אחד הדברים החשובים במערכת איתור זה אמינות ויכולת התראה בזמן אמת
מערכת איתור iNet


בשעות הערב המאוחרות התקבלו התראות ממערכת ה iNet – המוקד אימת שמדובר באירוע אמת של פריצה אלימה- ניסיון גניבה שנתפס על חם
סיכול גניבה מוקד מבצעי iNet בזמן אמת


בשעת הבוקר המוקדמת התקבלו התראות ממערכת ה iNet, אחמ”ש המוקד העלה את הרכב על גבי מסכי המערכת ואיכן את מיקום הרכב , במקביל נוצר קשר עם הלקוח שדיווח ואימת שביתו נפרץ ומפתחות הרכב נגנבו ,צוות סיור iNet בשילוב כוחות משטרה הוכוונו למקום האירוע על ידי מוקדן iNet שצפה ברכב און ליין. הרכב אותר ונתפס .
איתור והשבת רכב מוקד מבצעי



ניסיון גנבת ג’יפ קיה ” שכשל ” בזכות מערכת למניעת גניבה ייחודית ובלעדית מבית iNet .
ניסיון גניבה מיגון מיוחד



בפעילות מבצעית של מוקד וצוות iNet בתאריך 28/12/2017 נתפס והוחזר רכב גנוב של לקוח – מסוג יונדאי טוסון 2016 .
צוות iNet בשילוב כוחות משטרה ביצעו מארב ותפיסה און ליין של הרכב עם הנהג הפעם 

בשעות הבוקר המוקדמות התקבלה דיווח במוקד iNet על גניבת רכב מבית לקוח -ג’יפ מסוג קיה סורנטו 2017 ( ביתו נפרץ ומפתחות הרכב נגנבו ) – באופן מיידי נפתח נוהל גניבה , אחמ”ש מוקד iNet העלה את הרכב על גבי מסכי המוקד ואיכן את מיקום הרכב .
צוות iNet בשילוב כוחות משטרתיים הוכוונו למקום האירוע על ידי אחראי המשמרת ברקע , הרכב אותר ונתפס לאחר מספר דקות בלבד באזור צומת גלילות ! 



בשעות הבוקר המוקדמות התקבלה הודעה מלקוח על גניבת רכב מסוג סקודה שנת 2017 . 
( בית הלקוח נפרץ ומפתחות הרכב נגנבו ) באופן מיידי נפתח נוהל גניבה . אחמ”ש מוקד iNet העלה את הרכב על גבי מסכי המוקד ואיכן את הרכב , צוות iNet בשילוב כוחות משטרתיים הוכוונו למקום האירוע על ידי המוקדן ברקע , הרכב אותר ונתפס תוך זמן קצר ביותר של 15 דקות באזור בשכונת אל קינה המזרחית . תודה לכל המעורבים לצוות ולמשטרה . 



התקבלה הודעה מלקוח על גניבת רכב , באופן מיידי נפתח נוהל גניבה , אחמ”ש מוקד iNet העלה את הרכב על גבי מסכי המוקד ואיכן את מיקום הרכב , צוות iNet בשילוב כוחות משטרתיים הוכוונו למקום האירוע על ידי המוקדן ברקע , הרכב אותר ונתפס לאחר מספר דקות בלבד באזור אל קינה המזרחית (טייבה) נתפס והוחזר .